Dowiedz się więcej

Klient

Banki Spółdzielcze SGB

Kompetencje

Kampania wizerunkowa

5 spotów TV

Online video

Loteria konsumencka

Kampania digital

Landing page

Planowanie i zakup mediów

Szczegóły

Dbajmy o siebie nawzajem – ta idea pozwoliła nam uwspółcześnić pojęcie spółdzielczości, które leży w DNA Banków Spółdzielczych SGB.

Loteria SGB
Taka różnica SGB

Wyzwanie

Jak odświeżyć pojęcie spółdzielczości i jak uwypuklić pozytywne różnice w stosunku do banków komercyjnych? Z badań konsumenckich wynika, że spółdzielczość dla wielu klientów jest pojęciem z przeszłości. Dlatego banki spółdzielcze postrzegane są jako coś archaicznego, tradycyjnego, z ofertą skierowaną do dziadków, ewentualnie rodziców. Młodzi nie zwracają uwagi na oferty banków spółdzielczych, choć te od dawna oferują równie dobre produkty jak konkurencja.

SGB
SGB
SGB

Rozwiązanie

W kampanii wizerunkowej Banków Spółdzielczych SGB znaleźliśmy sposób na nowoczesne opowiadanie o spółdzielczości. Nasza narracja opiera się na idei dbania o siebie nawzajem, czyli realnego wspierania lokalnych społeczności, aktywnego działania banków pokazującego, że są one istotną częścią wspólnoty, a nie tylko instytucjami oferującymi dobre kredyty czy lokaty. W kampanii „Taka różnica” pokazujemy to na przykładach. Co ważne, nie są to wymyślone sytuacje – każda z nich inspirowana była prawdziwymi wydarzeniami z codzienności banków spółdzielczych.

Efekty

Efekty

Badania wizerunku po kampanii pokazały wzrosty wskaźników marketingowych związanych z postrzeganiem marki jako bliskiej i dbającej o lokalną społeczność. Kampania była realizowana przez 3 lata.

— Jeszcze jeden case.

PetRepublic

Brand content, FMCG, Produkty webowe

Crunchips

FMCG, Spoty reklamowe

John Dog, „Hej! Hau! Hello!”

Brand content, E-commerce, Publikacje