Dowiedz się więcej

Klient

PetRepublic

Kompetencje

Kampania wizerunkowa

Spot telewizyjny

Social media

Kampania digital

Współpraca z infulencerami

Szczegóły

Zbudowaliśmy Republikę Zwierząt – świat szczęśliwych, otoczonych opieką i miłością psów i kotów, w którym dobrej jakości karma to wyraz uczuć i troski. A rządy oddaliśmy futrzastej łapie!

Psy z kotem
Kot z psami

Wyzwanie

Jak wprowadzić markę, która wcześniej nie komunikowała swojej obecności żadną kampanią, na mocno zagęszczony rynek karm dla psów i kotów? Jak zbudować zaufanie i zachęcić klientów do wypróbowania nowych produktów? W jaki sposób pokazać produkt z perspektywy zwierząt przy jednoczesnym uwzględnieniu punktów styku konsumenta z marką i dopasowaniu do niego przekazu reklamowego?

Rozwiązanie

Wykreowaliśmy świat, w którym to psy i koty rządzą opiekunami, a nie na odwrót. To świat, w którym zwierzęta domowe są otoczone opieką, a smaczna, pełnowartościowa i dobra jakościowo karma jest wyrazem miłości i troski o zdrowie oraz dobre samopoczucie zwierzaka. Przekaz zrealizowaliśmy w sposób humorystyczny, emocjonalny i widoczny dla nowych konsumentów.

Kurczak
Wołowina

Postawiliśmy na maksymalizację zasięgu

Zrealizowaliśmy kampanię w najbardziej zasięgowych mediach (Internet, telewizja), przy jednoczesnym wykorzystaniu formatów, bazujących na emocjach (spot video, shortsy). Kampania w social mediach (Facebook, YouTube, TikTok) pozwoliła konsumentom wejść do świata Republiki Zwierząt i podzielić się własnymi doświadczeniami. Równolegle budowaliśmy społeczny dowód słuszności dzięki współpracy z influencerami. A wszystko w spójnej stylistyce i w narracji pozwalającej połączyć różne punkty styku konsumenta z marką.

Efekty

Efekty

Realizacja szerokozasiegowej kampanii, zauważalnej na wielu punktach styku konsumenta z marką: 

+100 000 000

Wyświetleń reklam online

Optymalna częstotliwość w grupie docelowej

2,31%

Współczynnik kliknięć

Wysoka skuteczność rich media i duże zaangażowanie

Social media

Postawiliśmy na content bazujący na emocjach.

Instagram i rolki

Marka miała szansę zapaść w pamięć dzięki spójnej stylistyce i narracji.

Ekspozycja produktu

Każdy materiał nawiązywał do konkretnego produktu i jego benefitów.

Landing page

Stworzyliśmy landing page, który stanowi integralną część kampanii. Jest spójny z key visualem – oto gang Futrzastej Łapy, w którym pełno indywidualności! Każdy członek gangu jest inny, a co za tym idzie – ma inne potrzeby żywieniowe, które może realizować dzięki odpowiedniej karmie. W ten sposób uwypukliliśmy range produktów.

— Jeszcze jeden case.

Crunchips

FMCG, Spoty reklamowe

John Dog, „Hej! Hau! Hello!”

Brand content, E-commerce, Publikacje