Dowiedz się więcej

Klient

Kinderkraft

Kompetencje

Digital

Wideo

WWW

Social media

Szczegóły

Wywróciliśmy tradycyjny model sprzedaży w kategorii, która charakteryzuje się długim i angażującym procesem decyzyjnym, i przekonaliśmy konsumentów, że wózki dziecięce z łatwością można kupić w Internecie!

Wyzwanie

Wózki dziecięce to kategoria, w której produkty tradycyjnie sprzedaje się i kupuje offline. Dzieje się tak z wielu powodów. Kategoria jest wrażliwa, bo w dużej mierze dotyczy bezpieczeństwa i komfortu dzieci. Konsumenci chcą namacalnie ocenić bezpieczeństwo, jakość wykonania, detale. Ponadto wydatki w tej kategorii produktowej są okazjonalne, ale stosunkowo wysokie. Stąd konsumenci angażują się w proces zakupowy, by dokonać możliwie najlepszego wyboru. Zakup poprzedza długi etap rozważania, który polega na testowaniu, sprawdzaniu oraz porównywaniu modeli.

Wydawałoby się, że przeniesienie tego procesu do Internetu jest niemożliwe, bo dotychczas realizowany był w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Zmiana sposobu kupowania wózków dziecięcych była wyzwaniem, które podjęliśmy dla marki Kinderkraft jako marki DTC (direct to customer).

Efekty

Efekty

Sukces sprzedażowy na wielu rynkach europejskich, m.in. we Francji, w Niemczech, w Polsce.

Rozwiązanie

Zmiana nawyków konsumenckich wymagała zbudowania wiarygodności marki oraz zaufania do produktów Kinderkraft. Osiągnęliśmy to spójną, długoterminową strategią contentową, która ułatwiała klientom poznanie produktów marki. Stworzyliśmy filmy wizerunkowe, instruktażowe, prezentujące funkcje produktów. Content towarzyszył konsumentom na wszystkich etapach lejka sprzedażowego, czyli wspierał cały proces decyzyjny odpowiednimi materiałami.

Treść materiałów wideo miała za zadanie jak najlepiej przedstawić produkt i jego funkcje. Poziom realizacyjny tych materiałów zbudował percepcję jakości oraz zaufanie do marki Kinderkraft.

wózek Kinderkraft

— Jeszcze jeden case.

John Dog, „Hej! Hau! Hello!”

Brand content, E-commerce, Publikacje

Crunchips

FMCG, Spoty reklamowe