brand service
Nowadays, message quality and reach are key. Reach the target, make an impression, be remembered – these are the challenges facing modern companies. At GPD, we take a comprehensive approach to brands that ranges from strategic and creative to design, production and deployment. We combine the skills and activities of an advertising agency, a film and photo studio, and an e-commerce partner. What can we do for your brand? Everything.
TV spot
Back to school
The main spot of the 360 campaign promoting the action “Schools full of talents” with Anna and Robert Lewandowski.
Packaging design
Muesli packaging
Muesli packaging for our client OneDayMore.
TV spot
Crunchokazje (Crunch occasions)
Our campaign for Crunchips was built around the idea “crunch occasions”.
Content
Image campaign
A new image campaign for the John Dog online store, our long-term customer, promoting a wide range of products for dogs and cats.
Packaging design
Muesli packaging
Muesli packaging for our client OneDayMore.
TV spot
Crunchokazje (Crunch occasions)
Our campaign for Crunchips was built around the idea “crunch occasions”.
Content
Image campaign
A new image campaign for the John Dog online store, our long-term customer, promoting a wide range of products for dogs and cats.
TV spot
20th Anniversary
Lidl Poland image campaign on the occasion of twenty years of presence on the Polish market.
videos produced annually
photo sessions held annually
people involved in projects
Czy o mleku można opowiadać ciekawie i nowocześnie? Można! W kampanii marki Łaciate od Mlekpolu postanowiliśmy wyjść poza ramy sielskich łąk i tradycji 🐄. Komunikację skierowaliśmy do zabieganych dorosłych, młodych, których rozpiera energia i pomysłowość, aktywnych i rodziców. Spięliśmy ją hasłem „Prosta łaciata zasada – możesz wszystko!”, która odwołuje się zarówno do nieograniczonego potencjału każdego z nas, jak i strony kulinarnej – jeśli masz Łaciate, możesz przygotować wiele smacznych i wartościowych posiłków, które będą wspierać potrzeby organizmu przy wzmożonym wysiłku fizycznym, umysłowym, w czasie większego stresu. 👌 ... See MoreSee Less
Startuje nowa kampania marki Rossmann – „Pomagamy, jak umiemy”, w której odpowiedzialni byliśmy za kreację i realizację dwóch spotów, sesji fotograficznej oraz przygotowanie key visualu akcji. Rossmann Polska od lat angażuje się w działania charytatywne, a od 2023 roku wspiera modernizację i rozbudowę Kliniki Neurologii Rozwojowej i Epileptologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. 🤲 🏥 Celem kampanii było pokazanie, że drobny gest klientów, czyli każdorazowe skanowanie aplikacji przy zakupach, przekłada się na realną pomoc, jak również uwypuklenie zaangażowania pracowników Rossmanna w akcję. ... See MoreSee Less