CASE STUDY
Crunchips „Summer Edition”
Dowiedz się więcej
Klient
Lorenz
Kompetencje
Szczegóły
Crunchips Summer Edition to limitowana, letnia odsłona jednej z najbardziej imprezowych marek w portfolio Lorenz. Celem kampanii było przypomnienie, że Crunchips to synonim dobrej zabawy w gronie najlepszych znajomych – tym razem z nowym, wakacyjnym smakiem. Wszystko zostało osadzone w znanej już platformie komunikacyjnej „In Our Hands”.
Wyzwanie
Młodzi konsumenci coraz częściej poszukują przekąsek dopasowanych do ich stylu życia i konkretnych okazji. Crunchips, marka z bogatą historią, potrzebowała odświeżenia wizerunku oraz wzmocnienia emocjonalnego pozycjonowania wśród pokolenia Z i młodych millenialsów. Kluczowym wyzwaniem była zmiana sposobu postrzegania marki: z przekąski „do filmu” na chipsy, które tworzą klimat i stają się pretekstem do wspólnego spędzania czasu.
Cel kampanii
Celem kampanii było zbudowanie silniejszej więzi emocjonalnej z marką oraz zwiększenie jej znaczenia w kulturze młodych odbiorców. Dążyliśmy do przesunięcia komunikacji z czysto produktowej na bardziej emocjonalną, inspirowaną ideą CSR „W naszych rękach” – przy jednoczesnym zachowaniu imprezowego, lekkiego charakteru Crunchips.
Idea
Spot oddaje klimat spontanicznej letniej domówki przy basenie – pełnej śmiechu, tańca i wspólnej zabawy. Chipsy pojawiają się jako impuls do działania, wyzwalający pozytywną energię i tworzący atmosferę beztroski. Narracja opiera się na prostej obserwacji – wystarczy chrupnąć, żeby coś się zaczęło. W końcu „jest Crunchips – jest impreza”.
Realizacja
Kampania objęła: 15-sekundowy spot TV i digital, 6-sekundowy bumper na YouTube, materiały do social mediów.
W spocie pokazano grupę znajomych podczas letniego relaksu przy domowym basenie. Dzięki Crunchips, dynamicznym ujęciom i energetycznej muzyce spokojny chill zamienia się w spontaniczną imprezę pełną dobrej zabawy i wspólnych emocji.

Efekty
Kampania została pozytywnie odebrana przez młodsze grupy odbiorców, a marka Crunchips zyskała nowy kontekst – jako naturalny impuls do zabawy. Udało się podkreślić to, co od zawsze było wpisane w DNA marki: energię, spontaniczność i wspólne chwile z paczką znajomych.