Dziś każde działanie firmy wpływa na efekty sprzedaży: od opakowania, przez komunikację po wystrój sklepu czy wygląd witryny, aplikacji. Każdy moment styku z marką może działać na jej korzyść, dlatego nie skupiamy się na klasycznych zadaniach agencji reklamowej. Działamy w wielu dziedzinach rozwiązując Wasze problemy biznesowe, a nie tylko zadania z briefu.
watching
Mamy wszelkie kompetencje i doświadczenie niezbędne, by tworzyć kampanie 360° – od klasycznych formatów ATL i BTL, przez social media, po ambienty i projektowanie CX. Mamy też potrzebną wiedzę i odwagę, by odradzić Ci działania 360° – a za to doradzić te media, które dadzą najlepsze wyniki. Nie musisz być z marką wszędzie – tylko tam, gdzie warto.
Spot TV
Crunchokazje
Każdy szanujący się pracownik agencji reklamowej wie, że jeśli dostajesz brief od Crunchips, to należy zrobić imprezę i… JEST IMPREZA!
360°
Olimpiada w Tokio
Przygotowanie kampanii 360° – wizerunkowy spot TV, materiały video online, sesje fotograficzne, kampania digital – dla Enei, sponsora reprezentacji polskiej.
Spot TV
Smak, który trzeba poczuć
Wizerunkowy spot TV dla kawy Premium marki MK Café.
Branding
Branding i strategia marki
Dla marki produktów dziecięcych stworzyliśmy strategię komunikacji, branding, logo, brand book.
Opakowanie, materiały reklamowe, grafika na stronie, baner – każdy kontakt z marką to pewna informacja. Wierzymy w moc designu i wiemy, jak działa na ludzi i ich decyzje. Zawsze dbamy o najwyższą jakość – zarówno pod względem estetyki i funkcjonalności.
Projektujemy treści i tworzymy video content, którego celem jest zainteresować odbiorców, zaangażować ich i przekazać im wartościową informację.
Video content
Kolekcje autorskie
Spot wizerunkowo-produktowy promujący autorskie kolekcje akcesoriów dla psów marki John Dog.
Content
Krzesełko Finix
Film przedstawiający funkcje krzesełka Finix i instrukcja jego montażu.
Jesteśmy dumni z poziomu naszych realizacji. Sprawdź nasz materiał zza kulis.
Making of
Szkoły pełne talentów | Lidl Polska
Materiał z backstage planu zdjęciowego kampanii „Szkoły pełne talentów” dla naszego Klienta Lidl Polska, w której udział wzięli Anna i Robert Lewandowscy oraz uzdolniona młodzież.